pátek 18. listopadu 2011

Íránská policie a vojáci

Nemohu říct jediný špatný slovo k tomu, jak se ke mně chovali. Postup byl jednoduchý, já se choval slušně - oni se chovali slušně. Vlastně tihle jsou jediní, kteří mi zastavili na silnici. Já zas použil osvědčenou strategii a jako první jsem si ověřoval "správnost směru". Tak se z kontroly stalo poradeství :)
Tihle si chtěli jen prohlídnout motorku, vyfotit se u ní. Poradili mi i jak se chovat k "náboženské policii" a hlavně doklady ukazovat a vydávat z ruky jen policii a vojákům. No, mně to bylo jedno, většinou jsem je od sebe nerozeznal - takže uniforma, doklady ano, nemá uniformu, nerozumím, a pokračuji v cestě. Je pravda, že když jsem se omylem zastavil s náboženskou policií, skoro vždycky z toho byly nepříjemnosti...

Žádné komentáře:

Okomentovat