sobota 3. prosince 2011

Doporučení generála

Ta fotka vypadá jak z minulýho století (trochu jsem jí pomohl), ale pocity jsem měl úplně stejný. Generál mi nechal do deníku napsat svým jménem doporučení, prý něco, jakože se známe.
Když mi zadržela hlídka na Libanonských hranicích... Fakt to fungovalo, vzbudili velitele, velitel mi hned pozval dál, zbaštil jsem jim olejovky, dostal doporučení, jak se v hraničním pásmu chovat a otevřeli mi bránu.
Takže jsem se mohl projet po území nikoho. Tedy, to jsem si jen myslel, i tady žili lidi, spokojení s tím, co mají, jak žijí... Zas jsem si uvědomil, jak my si tady v tom našem skoro dokonalým pohodlí jen stěžujeme, často fakt na úplný pitomosti. Tady jim prý ke štěstí stačí trocha zdraví a voda... To místo se jmenovalo Dobrá voda...

Žádné komentáře:

Okomentovat