čtvrtek 1. prosince 2011

Jako malí kluci

Oslava padesátin v předstihu (kniha strana 56)
Po obědě a odpočinku v parku mě "kluci pozvali do zahrady leadera". Tři metry vysoké zdi, uvnitř malý ráj, krásné vzrostlé stromy, kvetoucí keře, ptáci ve větvích zpívají... Uprostřed velká nádrž s vodou... Oslava pokračuje. Jsem spíš samotář, ale tady s těma chlapíkama je mi dobře, je fakt sranda, přestože si rozumíme každý 20. nebo 50. slovo... výraz očí, pusy, gesta nám stačí... dokonce vznikla soutěž, kdo první skočí do vody, až se nádrž naplní. Naplní z hlubinný studny... Šel jsem první, jako infarkťák jsem si myslel, že to tady v tom Ráji fakt skončilo, druhá reakce byla obava o to, jestli "mi to po takovým ochlazení ještě někdy půjde"... nějaký plány a ambice jsem ještě měl. V tu chvíli za mnou do vody skočil "další kluk" a další, bylo to jako rakety nad Bagdádem.... Řev a jekot.... Ale už dejchám a koukám, že kluci taky.... to se musí vyfotit... A tady to máte... nic jsme nepili, nic nekouřili a fakt byla sranda, sranda s partou lidí, které jsem potkal večer den předem, nejspíš už nikdy nepotkám, ale na kterou asi nikdy nezapomenu....

Žádné komentáře:

Okomentovat